Szanowny Pacjencie!
Poniżej kilka cennych informacji oraz wskazówek, które pomogą Ci przygotować się odpowiednio do wizyty. Zawarliśmy tam także kilka istotnych dla nas zasad.
Prosimy o zapoznanie się z tymi informacjami, aby czas poświęcony na wizytę był czasem wykorzystanym w stu procentach.
Przed wizytą:
Korzystając z serwisu znanylekarz.pl prosimy o zweryfikowanie czy wybrali Państwo odpowiedni rodzaj usługi oraz odpowiedniego specjalistę. Prosimy o zapoznanie się z opisami rodzajów usług a także z opisami umieszczonymi na profilu danego specjalisty. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości służymy pomocą
Prosimy także o dodanie krótkiej notatki w systemie dotyczącej dolegliwości, z którymi się Państwo zgłaszają, wieku pacjenta, itp. W przypadku problemów zachęcamy do kontaktu telefonicznego z gabinetem. Informacje te są dla nas istotne, ponieważ pozwalają nam odpowiednio się przygotować. Zdarza się także, że wybrano zły rodzaj usługi (inna cena), nieodpowiedniego specjalistę lub stan pacjenta był przeciwwskazaniem do danej usługi. Niektóre informacje są dla nas ważne i mogą wymagać ich omówienia zanim dojdzie do wizyty. Prosimy o informacje w przypadku chorób zakaźnych, dermatologicznych, wirusowego zapalenia wątroby, wirusa HPV, HIV, AIDS, gronkowca, itp.
Każda z usług ma określony czas trwania oraz kwotę. Oznacza to, że nie ma możliwości wydłużenia czasu wizyty ze względu na kolejnych umówionych pacjentów. Jeżeli Państwa stan może wymagać dłuższej wizyty, prosimy o kontakt telefoniczny z gabinetem lub wybranie usługi o dłuższym czasie trwania (jeżeli taka jest dostępna)
Na krótko przed wizytą:
Na 1-2 dni przed wizytą, system (znanylekarz.pl) wyśle Państwu wiadomość przypominającą o zbliżającej się wizycie. Jeżeli są Państwo zdecydowani, prosimy o potwierdzenie wizyty. Po jej potwierdzeniu, prosimy o to by nie zmieniać terminu wizyty.
Jeżeli są Państwo przeziębieni lub nie są pewni czy będą na wizycie, prosimy o wcześniejsze odwołanie wizyty lub jej przełożenie. Pozwala to na danie czasu innym pacjentom, którym potencjalnie ten termin może odpowiadać.
Ważna informacja: W przypadku braku potwierdzenia, gabinet będzie wysyłał wiadomość z prośbą o pilne potwierdzenie wizyty, a następnie będzie kontaktować się telefonicznie. W przypadku braku odzewu, gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania wizyty i do skorzystania z listy rezerwowej.
Ważna informacja: W przypadku potwierdzenia wizyty i braku obecności lub przełożenia/odwołania terminu w dniu wizyty, gabinet zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi. Gabinet może także prosić o uregulowanie bezzwrotnego zadatku o określonej kwocie. W przypadku braku jego uregulowania, wizyty zostaną odwołane.
Ważna informacja: Część usług może być objęta zadatkiem o określonej kwocie. W takim przypadku, Pacjent zostanie o tym poinformowany.
Lokalizacja:
Lokalizacja:
Prosimy o zapoznanie się z lokalizacją gabinetu, aby uniknąć problemów z dotarciem.
Nasz pełny adres:
40-555 Katowice, ul. Rolna 18
Gabinety MEDICA, Śląskie Laboratorium Analityczne
Google Maps: https://maps.app.goo.gl/LHRA5zk22QWUS1F5A
Sugerujemy korzystanie z google maps szukając po nazwie gabinetu (FizjoVital Katowice). Znacznik umiejscowiony jest w miejscu, w którym znajduje się wejście do budynku. Należy następnie udać się wzdłuż korytarza. Nasz gabinet ma dwa osobne wejścia do poczekalni znajdujące się po prawej stronie. Pierwsze drzwi – poczekalnia do gabinetu neurologopedycznego, drugie drzwi – poczekalnia do gabinetów fizjoterapeutycznych.
Informujemy, że używanie adresu w google maps może wprowadzać w błąd kierując do klatek mieszkalnych.
Płatność
W większości przypadków, usługi mają określoną kwotę.
W poszczególnych przypadkach, kwota może być inna.
Poniżej przykłady:
– neurologopedia oraz elektrostymulacja (kwota odmienna względem standardowej wizyty)
– zaświadczenie (wymaga dodatkowej opłaty).
Dopuszczalne formy płatności:
• gotówka
• przelew na telefon (BLIK)
Informujemy o braku możliwości płatności kartą. Nie uznajemy także przelewów bankowych ze względu na długi czas realizacji transakcji wynikający z różnic pomiędzy bankami.
W dniu wizyty:
• prosimy o wzięcie dokumentacji medycznej (ankiet, dokumentacji, badań obrazowych)
• prosimy o wzięcie obuwia zmiennego niezależnie od rodzaju usługi (w gabinetach nie poruszamy się w obuwiu zmiennym)
• prosimy o przyjście 10-15 minut przed umówioną wizytą w celu wypisania stosownej dokumentacji, aby wykorzystać w pełni czas przeznaczony na wizytę
• prosimy o zapamiętanie swojego numeru PESEL, ponieważ jest to warunek konieczny do utworzenia Państwa kartoteki. Jest to także obowiązek ustawowy, ponieważ jesteśmy placówką medyczną. W przypadku, gdy pacjentem jest osoba niepełnoletnia, potrzebujemy zarówno danych rodzica/opiekuna prawnego oraz pacjenta.
• w przypadku Integracji Sensorycznej, wypełniony kwestionariusz (wysłany wcześniej drogą mailową) jest obowiązkowym elementem pierwszej wizyty, który jest istotny dla terapeuty. W przypadku jego niewypełnienia, rodzic wypełnia go na pierwszej wizycie, a wizyta diagnostyczna odbywa się na kolejnej wizycie (wizyta, na której wypełniany jest kwestionariusz jest wizytą płatną).
Ważna informacja: W przypadku potwierdzenia wizyty i braku obecności lub przełożenia/odwołania terminu w dniu wizyty, gabinet zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi. Gabinet może także prosić o uregulowanie bezzwrotnego zadatku o określonej kwocie. W przypadku braku jego uregulowania, wizyty zostaną odwołane.
Ważna informacja: Każda z usług ma określony czas trwania, dlatego prosimy przyjść nieco przed wizytą w celu wypisania dokumentacji i przygotowania się do wizyty, tak, by mogła zacząć się punktualnie. Nie jesteśmy w stanie wydłużyć czasu wizyty ze względu na kolejnych pacjentów.
Dodatkowe informacje:
• w przypadku fizjoterapii stomatologicznej mają Państwo do dyspozycji szczoteczki oraz pastę do zębów. Nie ma zatem potrzeby przynoszenia swoich akcesoriów
• na korytarzu dostępna jest toaleta dla pacjentów, która jest zamknięta, by nie być dostępną dla osób postronnych. Kluczyk do toalety znajduje się w poczekalni
• wózki dziecięce prosimy pozostawić na korytarzu (prosimy nie wjeżdżać nimi do poczekalni)
• w gabinecie poruszamy się w obuwiu zmiennym, prosimy także nie spożywać posiłków w poczekalni
• w przypadku terapii blizn, fizjoterapii, fizjoterapii dziecięcej warto założyć strój, który będzie zapewniał swobodny dostęp
• w przypadku integracji sensorycznej wypełniony kwestionariusz należy przynieść ze sobą. Jest to warunek konieczny i istotny dla terapeuty. W przypadku jego braku, kwestionariusz należy wypełnić na wizycie, jednak wizyta diagnostyczna odbędzie się w kolejnym terminie.
• w przypadku integracji sensorycznej, część diagnostyczna składa się z co najmniej 3 wizyt, z czego pierwsza odbywa się rodzicem/rodzicami, bez obecności dziecka. W przypadku braku kwestionariusza, część diagnostyczna składa się z co najmniej 4 wizyt.